Wednesday, 1 February 2012

Lama betul tak menjengah ke blogku ini....rindu pula nak menitipkan beberapa pengalaman baru yang mewarnai hidupku kini....suka-suki...duka-duki...segalanya aku ReDaH jer....itu nasihat otai dr sek lama, SK Sultan Idris II....Memang aku sahut cabaran tu....aku ReDaH jer....Bertugas di tempat baru....SK Tun Dr Ismail, menjawat pula jawatan baru yg sengaja ditempah.....huhu...kemudian pada masa yg sama ditawarkan pula menyambung pelajaran di UPSI...dalam usia meniti senja....nak ketawa ada...nak menangis pun ada....mampukah aku buat semua ni....yg pasti....ReDaH jer....

Aku sahut cabaran ini kerana aku memang sukakan CaBaRaN....tugas baruku memang mencabar....alhamdulillah ...aku bersyukur kerana bertepatan dengan jiwaku yg  sukakan aktiviti lasak...sukan/permainan, unit beruniform dan kelab...perghhh...here I come...I'll do my best...with de very best team in town....fullamak....speaking london le pulakkk....

Aku bersyukur digandingkan dgn rakan sekerja yg sekepala....yg kerja gila2....sporting habisss...GB yang supportive ....juga guru2 dn staff yg sentiasa alert....apa nak lagiiii....syukran2...Ya Allah....

Bab sambung blajor d UPSI pula....masyaAllah...x sangka dipertemukan dgn 3 org sahabat yg betul2 sahabat...susah senang sanggup ReDaH bersama....maklumlah bila menjadi mahasitua di usia senja....x mampu rasanya menanggung sesorang....kalau x kerana bantuan dan semangat dari Selbiah, Mila dan Hawa....dah lama aku pulangkan balik borang perjanjianku....ya ampunnnn....

T.kasih rakan2 sekerja, GB dn guru2 jg staf SKTDI....di mana bumi dipijak...di situ langit kujunjung ....akan ku laksanakn tugas yg diamanahkan sebaik mungkin....insyaallah...
T.kasih juga pada team group studyku....kerana koranglah....aku masih mampu bertahan....
Dan yang paling utama...terima kasih kepada SuAmI tercinta yg sentiasa memberi sokongan dan perangsang juga amat banyak membantuku menyiapkan assignment. Juga kepada anak2 kesayangan permata hati....yg memahami keadaan mama sekarang....kpd kak long dn kak ngah juga...sbg pelajar IPT...mereka juga byk membantuku.....TeRiMa KaSiH semua...hanya Allah shj yg dpt membalasnya.....


       
             PeRmAtA HaTi....PeNgAraNg JaNtUnGkU......


                     ~~ GrOuP UPSI Ku ~~